٤٥٠ مورد اطفای حریق طی سال گذشته در بوکان انجام شد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در طول یک سال گذشته ماموران این سازمان به بیش از ۱۱۴۴ ماموریت و عملیات مختلف اعزام شدند که ٤٥٠ مورد اطفای حریق بوده است.

به گزارش کردپرس، رسول معروفی با بیان این خبر بیان کرد: آتش نشانان ایستگاه های چهارگانه این سازمان در طول یک سال گذشته به بیش از ۱۱۴۴ ماموریت و عملیات مختلف اعزام شده اند که ۴۵۰ مورد از این عملیات ها مربوط به اطفا حریق و ۶۰۹ مورد از این تعداد نیز مربوط به عملیات های امداد رسانی و نجات همشهریان بوده است.

او در ادامه اظهار کرد: در طول این مدّت متاسفانه ۹۰ باب منزل مسکونی، ۳۸ باب مغازه و واحد تجاری و صنعتی، ۵۵ دستگاه خودرو و ۱۷۲ قطعه زمین زراعی، باغ و مرتع طعمه حریق شده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی بوکان افزود: نجات و رها سازی ۱۷۶ مورد از حیوانات، ۱۱ مورد برش و خارج کردن انگشتر، اعزام به بیش از ۴۱ فقره تصادفات، ۸ مورد حبس شدن افراد در آسانسور و اعزام به بیش از ۸۷ فقره عملیات امداد و نجات از جمله مهم ترین عملیات های امداد رسانی به همشهریان ارجمند بوده است.

معروفی در پایان نیز ضمن اشاره به فعالیّت های مختلف آموزشی این سازمان و حضور در اماکن و مدارس سطح شهر افزود: رعایت اصول و توصیه های ایمنی از جمله مهم ترین اقدامات جهت پیشگیری از وقوع حوادث است که امیدواریم شهروندان گرامی با رعایت این نکات از ورود خسارات مالی و جانی جلوگیری نمایند.

کد خبر 2753939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha