برگزاری سومین کنفرانس نیروهای امنیت کردستان سوریه در حسکه

سرویس سوریه- نیروهای امنیت کُردستان سوریه، موسوم به "آسایش" سومین کنفرانس خود را درباره اصلاح برخی از مواد نظام امنیت در شهر حسکه برگزارد کرد.

به گزارش کُردپرس، نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه سومین همایش خود را روز گذشته در سالن مرکز فرهنگی سردم شهر حسکه با حضور صدها تن از نیروهای امنیت داخلی درباره اصلاح برخی از مقررات سیستم داخلی این نیروها برگزار کردند.

در این کنفرانس نزدیک به ۶۰۰ نفر از اعضای نیروهای"آسایش"شمال و شرق سوریه حضور داشتند. همچنین شیوخ، رجال طوایف و نمایندگان سیاسی احزاب، شخصیت ها و فعالان اجتماعی نیز در این مراسم شرکت کردند.

علی الحسن، سخنگوی رسمی آسایش شمال و شرق سوریه گفت: این کنفرانس هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و این سومین کنفرانسی است که در جریان آن سیستم داخلی و سیستم نهاد امنیتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی به شمال رسانه‌های شمال سوریه گفت: امروز گزارش و دستاوردهای دو سال گذشته قرائت شد و اصلاح برخی از مواد نظام داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تجدید ساختاری در نیروهای امنیت داخلی وجود دارد و در جلسات امروز برخی از آن‌ها مورد بحث قرار گرفت و پس از توافق نتایج در پایان کنفرانس مشخص خواهد شد.

کد خبر 27455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha