عضو ارشد اتحادیه میهنی: سناریوی سال 2018 درباره ریاست جمهوری تکرار خواهد شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - احمد هرکی عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان پیش بینی کرد سناریوی سال 2018 درباره ریاست جمهوری عراق و رقابت دو نامزد کرد به نمایندگی از دو حزب اصلی اقلیم کردستان در این باره تکرار شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، احمد هرکی افزود: اتحادیه میهنی بر موضع سیاسی اش تأکید دارد و از نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوری دست برنخواهد داشت و ریاست جمهوری سهم اتحادیه میهنی است و در نشست آتی مجلس مشخص خواهد شد که مناسب ترین نامزد برای این پست کیست.

احمد هرکی افزود: حزب دمکرات به حق اتحادیه میهنی در زمینه دستیابی به پست ریاست جمهوری اذعان می کند و هیچ گونه تحمیل خواسته ای با هدف تغییر این موضوع در جریان نیست و هر گونه اشکال در زمینه پرونده نامزدی برای پست ریاست جمهوری، منجر به ایجاد اشکالات بزرگی در فضای سیاسی اقلیم کردستان خواهد شد.

عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان پیش بینی کرد حزب متبوعش و حزب دمکرات مانند سال 2018 با دو نامزد متفاوت برای رأی گیری با هدف انتخاب رئیس جمهور عراق حضور یابند. وی همچنین گفت: در روند سیاسی همه احتمالات وجود دارد و در روزهای آتی مشخص خواهد شد چه تحولاتی در تعامل بین احزاب کرد به وجود خواهد آمد.

کد خبر 26690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha