مکتب انقلاب اسلامی مایه سرافرازی و عزت ایرانیان است

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک مکتب و ایدئولوژی والاست که توانسته فراتر از مرزهای جغرافیایی در منطقه و در دنیا تاثیرگذار بوده و سبب سرافرازی و عزتمندی ایرانیان شود.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در ششمین جلسه شورای قضایی دادگستری استان کردستان، بر لزوم انقلابی عمل کردن مسئولان بر اساس مکتب و چارچوب انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی باید هرسال بیش از پیش و با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا اقدامات 43 ساله دستگاه قضایی برای مردم تشریح شود و برنامه های آینده نیز در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با محوریت مدیریت تحول و تعالی که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است، صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری کردستان بر لزوم برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر حول محور شور انقلابی و در راستای آموزه های انقلاب اسلامی و پاسداشت شهدای انقلاب تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان دهه فجر را نقطه عطف تاریخ ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را از چنگال استبداد داخلی و استعمار خارجی رها کرد و عزت ایران اسلامی مدیون انقلاب اسلامی و شهدای عزیز است.

حجت الاسلام محمد سادات ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین چالش آمریکا و لیبرالیسم است و ما موظفیم تا با به نمایش گذاشتن وجهه مردمی نظام اسلامی ، نقشه های دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

کد خبر 26454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha