تعداد مبتلایان کرونا در پیرانشهر به 13 مورد رسید

سرویس آذربایجان غربی- براساس آخرین آمار اعلامی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر دارای 13 مورد مثبت مبتلا به کرونا است.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با اشاره به آخرین آمار اعلامی از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان آذربایجان غربی گفت: با شناسایی 33 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان، اکنون مجموع مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان غربی به 597 نفررسیده است.

وی با اشاره به این نکته که در 24 ساعت گذشته 6 نفر در سطح استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند اظهار داشت: از مجموع این آمار تعداد 49 نفر تا کنون فوت شده اند.

شایان ذکر است که در 48 ساعت گذشته یک نفر در شهرستان پیرانشهر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است که با احتساب این مورد تعداد فوتی های این شهرستان تا کنون به 3 نفر رسیده است.

همچنین از مجموع کل آمار 13 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان پیرانشهر تا کنون 4 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند و 6 نفر همچنان در قرنطینه بیمارستان امام خمینی پیرانشهر بستری هستند.

متأسفانه هنوز هم افرادی در پیرانشهر هستند که کرونا را جدی نگرفته اند و همچنان با نادیده گرفتن توصیه های بهداشتی و امنیتی اقدام به سفر و همچنین تجمعاتی در سطح شهر پیرانشهر می کنند که بدون شک ادامه این وضعیت به شیوع گستره تر این بیماری در روزهای آتی کمک خواهد کرد.

کد خبر 257614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha