قرارگاه شمالغرب نزاجا مقابله با کرونا  آغاز به کار کرد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با رمز یا امیرالمومنین مولای متقیان علی (ع) دستور آغاز به کار قرارگاه فرعی مبارزه با ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش کردپرس، قرارگاه جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا، با رمز عملیاتی یا «مولی المتقیان حضرت علی (ع)» در یگان‌های تابعه نزاجا آغاز به کار کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا در این باره افزود: تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی به‌طور سراسری در مراکز پرازدحام شهر‌ها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی، نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

سرتیپ دوم علی حاجیلو ادامه داد: پزشکان متخصص نیروی زمینی و کادر درمانی بیمارستانها و یگان‌های بهداشت و درمان و گردان‌های جنگ نوین، همچنان که در بلایای طبیعی همراه و غمخوار مردم ایران بودند و هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: به مثل کلام رهبری ارتش فدای ملت هستند؛ در این برهه از زمان نیز با تمام امکانات در مبارزه و پشتیبانی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در صف اول مبارزه ایستاده‌اند.

جانشین نیروی زمینی ارتش نیز در پیام ابلاغی خود که از طریق ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه‌های عملیاتی نیروی زمینی در سراسر کشور ارسال شد، تاکید کرد: تمامی یگان‌های تابعه اعم از بیمارستان‌های منطقه‌ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان‌های رزمی، پزشکان، پزشکیاران، پرستاران و بهیاران، خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها قرار دهند.

امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد: نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس‌های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت نیاز، نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده اقدام خواهد کرد.

کد خبر 255352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha