حجت‌الاسلام پورذهبی: واقعیات انقلاب تا امروز آنچنان که باید بازگو نشده است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه گاهی واقعیت‌های انقلاب در مراسم ها آنچنان که باید و شاید بیان نمی‌شود، گفت: از زبان هنر و ظرفیت مساجد و مدارس در این زمینه بهره گرفته شود.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر در سنندج، گفت: تبیین و فهم تاریخ مهم است و قرآن تاکید کرده است که در زمین بگردید و عاقبت کسانی که پیش از شما بودند را ببینید.

وی اظهار کرد: برخی مسئولان از ته دل در مورد انقلاب صحبت نمی‌کنند و به همین دلیل بر دل نمی‌نشیند بنابراین هرکس از انقلاب دفاع می‌کند خود باید کاملا به آن باور و اعتقاد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: باید بررسی کنیم مسئولان در زمان مسئولیت خود چه تاثیراتی بر استان داشته‌اند و اگر بود و نبود یک مسئول فرق نکند حضورش چه فایده‌ای دارد.

استاندار کردستان نیز در این نشست بیان کرد: برنامه های ایام دهه فجر نیازمند خلاقیت و نوآوری است و در این راستا برنامه ها مردمی و با مشورت خود مردم برگزار شود.

اسماعیل زارعی کوشا با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در برنامه‌های این ایام، ادامه داد: رسانه ها با تولیدات جذاب و با محتوا می‌توانند نقش مهمی در بهتر برگزار شدن ایام دهه فجر داشته باشند.

وی خواستار استفاده از تجربیات دیگر استان‌ها شد و یادآور شد: همچنین استفاده از ظرفیت نسل جوان و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر مناسبات دهه فجر اهمیت دارد.

استاندار کردستان راهبرد خدمت را اقناع کننده ترین راهبرد دانست و بیان کرد: مردم کردستان وقتی خدمت را لمس می‌کنند در چهره آنها مشخص است و به این شکل در جهت امیدآفرینی به نسل‌های جدید هم موفق خواهیم بود.

کد خبر 25465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha