حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، باعث قدرتمندشدن نمایندگان در مسیر وضع قوانین و تضمین امنیت کشور می شود.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی صبح امروز و در دقایق آغازین اخذ آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ در حوزه رأی مسجد قائم ارومیه حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام قریشی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بهتر است مردم در اولین فرصت به انجام این کار خیر اقدام کنند.

او افزود: یکی از جوانب اهمیت حضور حداکثری مردم، باعث قدرتمندشدن نمایندگان در مسیر وضع قوانین می شود و اگر افراد صالح انتخاب شوند، باعث حل و اصلاح سریع مشکلات می شود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: اهمیت دیگر قدرتمند شدن مجلس، به خاطر وظیفه نظارتی و همکاری قوه مقننه با دیگر قوای کشور است.

قریشی افزود: کشور ایران باید کشوری قوی و با اقتدار باشد و یکی از نشانه‌ها و معیارهای قدرت، مجلس قوی با نمایندگان شجاع، عالم، سیاستمدار و کاردان است، لذا مردم باید با بصیرت در انتخابات شرکت نمایند.

حجت الاسلام قریشی در پایان تأکید کرد: حضور قوی و حداکثری در انتخابات مجلس باعث ناامیدی دشمن شده و امنیت کشور را تضمین می‌کند و همه این‌ها نشان می دهد که شرکت در انتخابات هم وظیفه شرعی و هم وظیفه ملی است.

کد خبر 254491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha