حملات اخیر به کوبانی امتداد نسل کشی علیه کردها است

سرویس سوریه - مدیرت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه ای حملات اخیر ترکیه به کوبانی را محکوم کرده و آن را امتداد پروژه نسل کشی ترکیه علیه کردها دانست.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه با انتشار بیانیه ای به حمله اخیر حکومت ترکیه به کوبانی واکنش نشان داد. مدیریت خودگردان با محکوم کردن این حملات آن را ادامه نسل کشی علیه مردم کرد دانست.

در این بیانیه که در هاوار منتشر شده، آمده است: «حمله حکومت اشغالگر ترکیه به کوبانی بار دیگر یک کشته و 12 مجروح بر جای گذاشت. یک کودک خردسال نیز در میان مجروحان وجود دارد. این حمله ها امتداد نسل کشی حکومت ترکیه علیه مردم ما است. این حمله ها همچنین بیانگر نگرش ائتلاف بین المللی ضد داعش و روسیه نسبت به مردم ما است. با وجود توافق های امضا شده بین ائتلاف و ترکیه، این کشورها به هیچ عنوان به حمله های ترکیه و نقض توافقات از سوی این کشور واکنش نشان نمی دهند.»

مدیریت خودگردان در پایان با محکوم کردن حملات اخیر ترکیه به کوبانی، از نیروهای بین المللی دعوت کرد تا در برابر این حملات مسئولیت فعالانه تری بر عهده بگیرند. «زیرا این حملات ثبات و امنیت منطقه را مختل کرده و زمینه را برای تجدید حیات تروریسم فراهم می کند.»

کد خبر 25048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha