٦ مصدوم و یک فوتی در تصادف محور میاندوآب به مهاباد

سرویس آذربايجان غربى- مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با وانت نیسان در محور میاندوآب- مهاباد که منجر به فوت یک نفر از سرنشینان خودرو شد، خبر داد.

به گزارش کردپرس، امیر جعفرزاده اظهار کرد : این حادثه شامگاه ۱۹ دی ماه در کیلومتر ۱۴ محور میاندوآب به مهاباد اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و فوریت های پزشکی ۱۱۵، تیم امدادی پایگاه امدادونجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

او بابیان اینکه تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری جمعیت هلال احمر میاندوآب در محل حادثه حضور یافتند، گفت: ۷ نفر دچار حادثه شده بودند که فرد فوتی و مصدومان گرفتار شده در داخل خوردوها رها سازی و فرد فوتی را به مراجع ذیصلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

جعفرزاده افزود : این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت که از این تعداد یک نفر از مصدومین که دچار ترومای سر شده بود پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا میاندوآب و ۵ نفر از مصدومین توسط عوامل فوریت ۱۱۵ اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 25017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha