۳۳۵ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد

سرویس کردستان - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۳۳۵ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی پاییز امسال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، محمدسهیل فضل وزیری با بیان اینکه از این تعداد عملیات انجام شده در پاییز امسال ۱۲۸ عملیات اطفاء حریق و ۲۰۷ عملیات امداد و نجات انجام شد، گفت: ۱۲۸ عملیات اطفاء حریق انجام شده شامل ۳۰ مورد مسکونی، یک مورد اداری، ۶ مورد تجاری، ۲۵ مورد ماشین آلات، ۲۰ مورد ضایعات و زباله، تاسیسات شهری یک مورد، فضای سبز، کشاورزی و مرتع و جنگل ۴۱ مورد و سایر مورد هم ۴ مورد بوده است.

وی اظهار کرد: سقوط اشیاء و اجسام ۲ مورد، سقوط در چاه و ریزش چاه ۲ مورد، گرفتن حیوانات وحشی و موذی ۸۰ مورد، گیر کردن انگشتر ۲ فقره، سقوط از ارتفاع ۴ مورد، ریزش آوار یک فقره، انفجار گاز ۳ فقره، آسانسور ۲۹ فقره، محبوس در اماکن ۲۷ مورد، تصادفات ۲۹ فقره، آبگرفتگی و سیلاب ۷ مورد،۲۱ موارد سایر حوادث از جمله عملیات های امداد و نجات در سه ماهه پاییز است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: در حوادث رخ داده در سه ماهه پاییز امسال ۵۰ نفر از شهروندان دچار آسیب شده و ۵ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

فضل وزیری بیان کرد: در مجموع در نه ماهه امسال ۱۴۷۶ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده است.

کد خبر 24683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha