2.3 میلیارد مترمکعب گاز در کردستان مصرف شد

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، ۲ میلیارد و ۲۹۹ میلیون و ۳۱۴ هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد بیشتر است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری با اشاره به اینکه سال گذشته تا این زمان ۲ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۹۴۴ هزار مترمکعب گاز توسط مشترکان استان مصرف شده بود، گفت: در آذر ماه امسال ۳۷۷ میلیون و 3 هزار و ۹۰۶ مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۶۱ مترمکعب بوده است که ۹ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه سی ان جی نیز پارسال تا پایان آذر ۱۳۶ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۵۶۵ مترمکعب گاز مصرف شد، افزود: امسال نیز در همین مدت ۱۴۷ میلیون و ۵۸ هزار و ۲۳۳ مترمکعب گاز در استان مصرف شد که 8 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهر کرد: مشترکان کردستانی در آذر ماه امسال ۱۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۷۷۲ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال گذشته ۱۳ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۴۹ مترمکعب بود و نشان از افزایش ۱۷ درصدی دارد.

فعله گری با بیان اینکه ۱۳ آذر با ۱۴ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۹۹۲ مترمکعب بیشترین مصرف گاز در این ماه بود، بیان کرد: بیشترین مصرف گاز در آذرماه در سال قبل مربوط به ۱۴ آذر بود که مشترکان ۱۳ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۲۱ مترمکعب مصرف کردند.

کد خبر 24672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha