‍ لغو ویزا به مقصد ایلام سبب متحول شدن گردشگری می‌شود/ بیمارستان فوق تخصصی ایلام با مجوز آی پی دی آماده خدمت به گردشگران

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در‍ نشست مشترک فعالان گردشگری کشور عراق با فعالان ایلام عنوان کرد: لغو ویزا به مقصد ایلام سبب متحول شدن گردشگری می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری کردپرس، امروز چهارشنبه نشست مشترک مدیران و فعالان گردشگری کشور عراق و استان ایلام با حضور مسئولین استانی و معاونین گردشگری استان‌های همجوار در محل سالن جلسات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در این نشست، فم‌تور گردشگری را فرصتی بسیار خوب برای شناسایی ظرفیت های ایلام در تمامی بخش‌ها دانست و گفت: استان ایلام برای گردشگران عراقی همواره به‌عنوان یک مسیر در نظر گرفته شده است چرا که ما بخوبی نتوانسته ایم ظرفیت های استان را معرفی کنیم.

عبدالمالک شنبه‌زاده ادامه داد: بیمارستان فوق تخصصی با مجوز آی پی دی که خیلی از خدمات پزشکی را به گردشگران ارائه می‌دهد در ایلام آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است و ایلام به‌عنوان عروس زاگرس بدلیل زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده و جنگل‌های انبوه بلوط، رودخانه‌ها و کویر ظرفیت بسیار زیبای خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: بخش دولتی و خصوصی کشور ایران و عراق با تعامل و همگانی بسته‌های گردشگری هر استان را به هم معرفی کرده تا بتوانیم از ظرفیت هم استفاده کنیم.

به گزارش کردپرس، با هدف تعامل، اخذ تفاهم با دفاتر ایرانی و ایلام و به منظور تبادل گردشگر، رونق گردشگر، در قالب تورهای گردشگری، ۱۲ شرکت عراقی از استان های نجف، کربلا و بغداد و انجمن دفاتر از استان های لرستان همدان و خوزستان به استان سفر کرده‌اند.

کد خبر 23413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha