91 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد

سرویس کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 91 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال ‏شده است و وضعیت ذخیره سازی فرآورده در مخازن نیروگاه نیز مطلوب است.

به گزارش کرد پرس، عبدالله گیتی منش در دیدار با استاندار کردستان گفت: تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسئولیت های مهم پخش منطقه کردستان می باشد که باتوجه به محدودیت های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین سوخت مایع نیرو گاه به عنوان تامین کننده برق استان فوق العاده حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: در زمینه تامین و توزیع فرآورده های نفتی، توسعه زیرساخت های سوخت رسانی، کنترل و نظارت بر عرضه فرآورده های نفتی، پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی (با توجه به مرزی بودن استان)، مکانیزه کردن فعالیت ها، احداث جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در بازارچه مرزی باشماق مریوان و سیرانبند بانه، تامین سوخت واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی استان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه به تامین سوخت زمستانی روستاهای استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 17 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده که از این مقدار 9 میلیون لیتر آن به روستاهای صعب العبور ارسال و ذخیره سازی شده است.

گیتی منش در پایان از فعالیت 84 باب جایگاه عرضه فرآوردهای نفتی و 52 باب جایگاه سی ان جی در استان خبر داد.

کد خبر 23226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha