تامین و توزیع 107 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

سرویس کردستان – مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در 8 ماهه گذشته از سال جاری 107 میلیون و 500 هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده است.

به گزارش کرد پرس، عبدالله گیتی منش در دیدار با فرماندار شهرستان قروه، ضمن معارفه حمداله ناصرآبادی به عنوان رئیس ناحیه قروه، برنامه های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین و گفت: امیدوارم با تعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت های سوخت رسانی، پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و ... عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به قرا گرفتن ناحیه در مسیر جاده ای ترانزیت از فعال بودن 10 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 5 باب جایگاه سی ان جی در ناحیه خبرداد و افزود: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی نیز در ناحیه در دست اقدام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به شرایط ناحیه قروه از لحاظ فعالیت های کشاورزی و وجود صنایع مختلف اشاره کرد و اظهار کرد: در 8 ماهه گذشته از سال جاری 107 میلیون و 500 هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده که از این میزان سوخت توزیع شده 22 میلیون لیتر آن در شهرستان قروه توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 4 درصدی همراه بوده است.

گیتی منش از فعالیت 4 هزار و 610 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان قروه خبر داد و با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی در سطح استان، از عدم ارائه سوخت به اداوات کشاورزی فاقد پلاک در فصل زراعی سال آینده خبر داد.

وی به تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی ناحیه اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت های الکترونیکی دریافت نفت سفید در ناحیه مهیا و در 8 ماه گذشته، 200 هزار لیتر نفت سفید در شهرستان توزیع شده که عملیات گازکشی به روستاهای ناحیه و راستی ْآزمایی خانوارهای نفت سفید سوز منجر به کاهش 55 درصدی مصرف نفت سفید دراین شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

فرماندار شهرستان قروه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به ویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها، فعالیت مطلوب مجاری عرضه و ... از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 22820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha