پرداخت کمک هزینه ۸۳ میلیون تومانی هلال احمر ایلام به بیماران نیازمند

سرویس ایلام - رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از پرداخت کمک هزینه درمانی ۸۳ میلیون تومانی هلال احمر استان به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا جوروند گفت: با توجه به معرفی بیماران نیازمند از سوی بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، شهید مصطفی خمینی(ره) و بیمارستان آیت‌الله طالقانی به جمعیت هلال احمر استان جهت مساعدت و تسویه حساب ۳۰ نفر از بیماران بستری بی‌بضاعت، مبلغ ۸۳ میلیون تومان توسط هلال احمر استان جهت ترخیص بیماران معرفی شده به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم‌برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف کمک‌های بهداشتی و درمانی و معیشتی به اقشار ضعیف، امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

جوروند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد ۸ سمن سلامت در سرای سمن‌های سلامت استان فعال هستند و بیماران و افراد تحت پوشش از خدمات رایگان و حمایتی آنان بهره‌مند هستند.

وی گفت: امید است با تداوم فعالیت‌های خیرین سلامت شاهد بهبود هرچه بیشتر تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران باشیم.

کد خبر 21710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha