‍ دستگیری باند سرقت تابلو و گاردریل های جاده ای در کرمانشاه

سرویس _ کرمانشاه - فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری هر 3 عضو باند سرقت تابلو و گاردریل های جاده ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرسسرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت تابلوها و علائم رانندگی و همچنین گاردریل های کنار جاده در محور کرمانشاه - ماهیدشت، رسیدپی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: از آن جایی که این نوع سرقت، خطرناک و ممکن بود شهروندان را با مشکل و دردسر مواجه کند ماموران کلانتری 26 آزادگان تحقیقات گسترده خود را آغاز و با افزایش گشت های هدفمند توانستند عاملان سرقت را به دام بیندازند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران کلانتری توانستند اعضای یک باند 3 نفره را در محور کرمانشاه - ماهیدشت که در حال سرقت تابلوهای رانندگی کنار جاده و گاردریل ها بودند شناسایی و پیش از آنکه سارقان فرصت فرار پیدا کنند آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 10 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در همین راستا یک دستگاه خودروی نیسان و تعدادی ابزارآلات سرقت نیز از آنها کشف شد.
وی در پایان از معرفی اعضای باند به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با مجرمان و خصوصا افراد سارق برخورد و اجازه فعالیت به آنها نمی دهد.

کد خبر 2161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha