رقابت های تنیس روی میز تور ایرانیان با معرفی نفرات برتر پایان یافت

سرویس کردستان - مسابقات تنیس روی میز تور ایرانیان رده سنی نوجوانان دختر و پسر منطقه چهار کشور که به میزبانی سنندج با حضور پینگ پنگ بازان 3 استان کشور برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش کرد پرس، رقابت های تنیس وری میز تور ایرانیان رده سنی نوجوانان در 2 بخش دختران و پسران با حضور پینگ پنگ بازان استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان با عنوان استان های منطقه چهار کشور در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه با معرفی برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس، رقابت های بخش دختران با حضور 18 ورزشکار در سالن پینگ پنگ استقلال برگزار شد و در بخش مسابقات پسران نیز که به میزبانی خانه پینگ پنگ شادروان اقبال لطف اله نسبی برگزار شد 22 پینگ پنگ باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان و در بخش نتایج پسران این مسابقات فربد فاتح و پارسا رحیمیان از کردستان عناوین اول و دوم را کسب کردند و آرتین حسنی و مانی صلواتی 2 پینگ پنگ باز دیگر کردستانی جایگاه سوم و سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش دختران نیز دالیا صلاحی و رایا جواهری به نمایندگی از استان کرمانشاه رده های اول و دوم را از آن خود کردند و ستایش رحیمیان و هدیکا شریعتی از کردستان در جایگاه سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

کد خبر 21120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha