‌جاده های مواصلاتی مهاباد بازگشایی شدند

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: چهار مسیر جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان که به علت سیلات مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، محسن خادمی در این خصوص گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر مسدود شدن مسیرهای محورهای مواصلاتی از جمله مسیر مهاباد به پیرانشهر از طرف جاده پسوه مراتب در دستور کار قرار گرفت و تمام تجهیزات برای رفع انسداد جاده به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: هم اکنون مسیر جاده پسوه با تلاش راهداران با استفاده از ۲ دستگاه گریدر و چهار دستگاه لودر بازگشایی شده و شهروندان در صورت ضرورت می توانند در این مسیر سفر خود را ادامه دهند.

خادمی تصریح کرد: همچنین جاده مسیر روستای "آلبلاغ" و "خاتون باغ" و خروجی شهر از طرف "قاضی‌آباد" نیز که به علت سیلابی شدن و سرازیر شدن گل و لای و سنگ مسدود شده بود، هم اکنون بازگشایی شده است.

او گفت: همچینن یک دستگاه لودر اداره نیز برای کمک به عوامل شهری و ارایه خدمات به شهروندان گرفتار شده در سیلاب و گل و لای سرازیر ارسال شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در صورت هر گونه انسداد محورهای ارتباطی شهری و روستایی عوامل اداره به صورت آماده باش آمادگی خدمات رسانی را دارند.

کد خبر 21093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha