مردم بهترین پاسبانان امنیت در هر جامعه هستند

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده تازه منصوب شده انتظامی استان ایلام، امنیت را زیربنای توسعه، شکوفایی، پیشرفت و تکامل هر جامعه‌ای دانست و گفت: بزرگ ترین پاسدار امنیت در هر جامعه خود مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرهنگ القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: امنیت، موجب پیشرفت و تکامل هر جامعه‌ای است و تولید آن نیاز به هزینه دارد.

او با بیان اینکه پلیس بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارد، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، برای مدیریت جرائم و اختلافات می‌توان پایه‌های امنیت را محکم کرد، چرا که بزرگ ترین پاسدار امنیت در هر جامعه خود مردم هستند و می‌توان از طریق آموزش و اعتماد بار سنگین تامین امنیت با حضور مردم برای پلیس سبک تر شود.

فلاحی اظهار کرد: مردم ایلام، مردمی ولایت مدار، انقلابی و همیشه در شرایط سخت همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و در استان ایلام با توجه به شرایط یکپارچگی مذهبی و ریشه‌های قومیتی می‌توان با استفاده از ظرفیت مردمی، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: توجه ویژه و خدمات رسانی به دو قشر مهم و تاثیر گزار جامعه، که یکی روح افراد را پرورش می‌دهد و دیگری هم از روح و جسم افراد مراقبت می‌کند، قشر دلسوز معلم و نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه ارائه خدمات به قشر زحمتکش پلیس متناسب با شغل و خدمات طاقت فرسای آن‌ها نیست، بیان کرد: مسئولین وظیفه دارند، برای ایجاد انگیزه و ارتقای روحیه کارکنان نیروی انتظامی، شرایطی را فراهم کنند تا این جان بر کفان که وظیفه تامین امنیت و آرامش جامعه را بر عهده دارند، دغدغه دیگری جز برقراری امنیت و آرامش جامعه نداشته باشند.

کد خبر 1973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha