تاکید مقامات آمریکا بر ثبات شمال شرق سوریه در دیدار با نمایندگان شورای میهنی کرد

سرویس جهان- صفحه توییتر سفارت آمریکا در سوریه از دیدار مقامات آمریکایی مسئول امور سوریه با نمایندگان شورای میهنی کرد سوریه و تاکید آنها بر حمایت واشنگتن از ثبات در شمال شرق سوریه خبر داد.

به گزارش کردپرس، دو هیئت سوری شامل نمایندگان اداره خودگردان کردی در شمال شرق سوریه و مقامات ائتلاف مخالفان سوریه که نمایندگان طیف شورای میهنی کرد سوریه نیز همراه آن به واشنگتن رفته بودند، هفته گذشته با مقامات مختلف آمریکا دیدار و گفتگو کردند.

صفحه توییتر سفارت آمریکا در سوریه در بیانیه ای از دیدار دو مقام دولت آمریکا در امور سوریه با نمایندگان شورای میهنی کرد سوریه، طیف رقیب احزاب کرد حاکم بر شمال شرق سوریه خبر داد.

سفارت آمریکا در سوریه در این بیانیه اشاره کرده است که اتان گولدریچ، مقام تازه منصوب شده دولت آمریکا در امور سوریه و برونستین، فرستاده دولت آمریکا در شمال شرق سوریه با نمایندگان شورای میهنی کرد سوریه که به همراه هیئت ائتلاف مخالفان سوریه به آمریکا سفر کرده اند دیدار و گفتگو کردند.

دو مقام آمریکایی مسئول امور سوریه به نمایندگان شورای میهنی کرد سوریه گفته اند که دولت آمریکا بر حمایت از ثبات در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه در شمال شرق سوریه و حل سیاسی مسئله سوریه بر اساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تاکید می کند.

همچنین اشاره شده که اعضای کمیته مذاکرات سوریه در این دیدار حضور داشته اند.

کد خبر 18770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha