تکاب با پوشش ٧١ درصدی واکسیناسیون در آذربایجان غربی دوم شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب گفت: از ابتدای انجام واکسیناسیون 71 درصد افراد بالای 18 سال در شهرستان تکاب تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گزفته اند و در هفته گذشته در سطح استان مقام دوم را از نظر درصد واکسیناسیون به خود اختصاص داده است .

به گزارش کردپرس، دکتر علی سعیدی با بیان اینکه تلاش همکاران مرکز بهداشت در تحقق اهداف واکسیناسیون قابل تقدیر است، اضافه کرد: افزایش قابل توجه واکسیناسیون در شهرستان و به تبع آن رضایت مندی مردم مرهون زحمات و تلاشهای همکاران مرکز بهداشت است.

او ادامه داد: تنها راه کنترل این بیماری واکسیناسیون حداکثری است که این مهم با تلاش بی وقفه همکاران مرکز بهداشت و مشارک بالای مردم بافرهنگ شهرستان محقق شده و باعث شده است این شهرستان مقام دوم را در پوشش واکسیناسیون تاکنون در استان کسب کند تا قدم محکم دیگری در راستای کنترل این بیماری برداشته شود .

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب تاکید کرد: از افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون اقدام نکرده اند در خواست می کنیم که با تسریع در امر واکسیناسیون در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارک فعال داشته باشند .

تکاب اکنون به همراه ٨ شهرستان دیگر استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و در سطح استان به غیر از شهرهای شوط، پلدشت و چالدران که در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته اند، مهاباد، بوکان، سردشت، ارومیه و اشنویه در حالت قرمز کرونا به سر می برند.

کد خبر 18506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha