دستگاه قضایی تمام توان خود را برای حمایت از تولید در کردستان بکار می گیرد

سرویس کردستان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت از تولید در استان بکار می گیرد.

به گزارش کرد پرس, محمد جباری در بازدید از مجتمع ماشین سازی آگرین و شرکت ورق گالوانیزه کردستان, گفت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

وی افزود: در خصوص مجتمع ماشین سازی آگرین به شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان تاکید شده تا سریعا نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام کرده و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ادامه داد: هم اکنون 50 نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال در این مجتمع به بیش از 500 نفر می رسد و توان صادرات به کشورهای همسایه را نیز دارد.

جباری اظهار کرد: در خصوص شرکت ورق گالوانیزه کردستان نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دستور داده شد تا مجوز تخصیص خرید کالا از طریق بورس را تا زمان تعیین تکلیف شرکای این شرکت تولیدی لغو شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نمی کند.

کد خبر 18414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha