پیام تسلیت  استاندار به مناسبت درگذشت رئیس بسیج استان کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند با صدور پیامی، درگذشت «سرهنگ پاسدار کامران هزارخانی» رئیس فقید سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش کردپرس در پیام تسلیت هوشنگ بازوند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ

خبر درگذشت ناگهانی و اندوهناک مدیر جهادی، انقلابی و خدمتگزار صدیق و خدوم مردم «سرهنگ پاسدار کامران هزارخانی» سبب تألم خاطر و اندوه فراوان شد.

این مجاهد فداکار، ایثارگر، ولایتمدار، چهره مردمی، با اخلاص و با تقوا در دوران عمر بابرکت خود با خدمت خالصانه، فداکارانه و متواضعانه نماد و الگوی عمل جهادی و انقلابی بود و همواره در خدمت به محرومان پیشگام و پیشقدم بود و برای دفاع از آرمان های بلند انقلاب و نظام و اعتلای ایران اسلامی تلاش خستگی ناپذیر داشت.

این فرمانده متعهد و دلسوز با روحیه بسیجی برای محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و یاری رساندن به مردم به ویژه در بحران ها با سخت کوشی و تلاش وصف ناپذیر و همراهی گروه های جهادی منشاء خدمات ارزنده ای بود که بی شک در اذهان ماندگار و به یادگار می ماند.

اینجانب ضایعه فقدان این بسیجی دلاور، فرمانده شجاع و دلیر را به خانواده مکرم، مردم شریف، مومن و انقلابی استان، بسیجیان، گروه های جهادی، نیروهای مسلح و همرزمانش تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان و رحمان برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی، علودرجات، آمرزش و همجواری با صالحان و نیکان و برای بازماندگان، بستگان و وابستگان صبر و شکیبایی خواستارم.

کد خبر 16999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha