شهربازی میاندوآب از سوی دادستانی پلمب شد

سرویس آذربایجان غربی- دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای حفظ سلامتی شهروندان، شهر بازی ساحلی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و پلمب شده است.

به گزارش کردپرس، جهانگیر مسعودی در این خصوص به ایرنا اظهار داشت: پلمب این شهربازی براساس بازدید و نظارت اعضای ستاد مقابله با کرونا و در راستای مصوبات این ستاد و به دلیل بی توجهی مدیریت آن به وضعیت قرمز میاندوآب و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط بحرانی کرونا انجام شده است.

او با هشدار به عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا، افزود: با توجه به افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان باید مصوبات جلسه ستاد کرونا به دقت اجرایی شود.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ اظهار داشت: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان به علت شیوع بی رویه ویروس بین مردم در شهر و روستاها جنبه الزامی پیدا کرده و مسوولان باید این مصوبات را به صورت عملی به اجرا درآورند.

مسعودی افزود: همچنین برگزاری تجمع ها و آیین ها به ویژه مراسم ترحیم و یا هر گونه دورهمی که باعث افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شود، باید کنترل شود.

او حفظ سلامت شهروندان را یکی از اولویت های مهم در شرایط کنونی در میاندوآب دانست و با تاکید بر اطلاع رسانی کامل مصوبات ستاد در سطح شهرستان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای جلوگیری از تجمع و شرکت مردم در آن، اطلاع‌رسانی کرده و مردم را به جد از عواقب این تجمعات آگاه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ از مردم خواست شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ، مراسم های عزا به ویژه مکان های مسقف به جد خودداری کرده و سلامتی خود و خانواده را به مخاطره نیندازند.

مسعودی گفت: در این راستا، مردم می‌توانند به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه تجمعی که باعث افزایش آن گردد را به مسولان ذیربط ، گزارش کنند.

کد خبر 16523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha