مومنین و نمازگزاران سفیر ترغیب مردم به واکسیناسیون باشند

‍ ‍سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری پاوه طی تماس های تلفنی با ائمه جمعه پاوه ، نوسود، نودشه ، باینگان و بانه وره و ماموستایان گرانقدر ماموستا قادری،رحیمی، مبارکشاهی، عینی و محمودی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی آنان درخواست نمود مومنین و نمازگزاران را به زدن واکسن تشویق و ترغیب نمایند.

به گزارش کردپرس؛ جلیل بالایی در اینباره گفت: در این تماس ها با اشاره به جایگاه کرامت ، حرمت و جان انسان در کلام وحی و احادیث متعدد از پیامبران و اولیاء الهی خواسته شد که مومنین و نمازگزاران عامل ، هادیان و سفیران سلامت برای تشویق مردم به زدن واکسن و ماسک باشند.

وی عنوان کرد: در این تماس‌ها گزارشی از وضعیت نگران کننده کرونا و رعایت نزدن ماسک و پایین بودن میزان مراجعه واکسیناسیون به سمع و نظر ائمه جمعه شهرستان رسانده شد.

وی حذف شرط سنی در تمام شهرستان و افزایش مراکز تجمیعی و امکان واکسیناسیون در مراکز بهداشتی و درمانی، موثر بودن زدن ماسک و واکسن در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را موثر دانست و گفت: آثار مخرب اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی کرونا به ویژه تهدید جان انسانها بعنوان مهمترین سرمایه و خستگی و زحمت بیش از پیش کادر درمان و هزینه های سنگین مالی درمان موضوعات مورد تاکید بودی که بیان شد.

بالایی ضمن تقدیر از تلاشهای ائمه جمعه شهرستان افزود: این موضوع در خطبه های پیشین مورد توجه بوده اما مجددا و بصورت ویژه به این نکات بهداشتی به مردم توصیه و تاکید شود.

کد خبر 16422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha