فعالیت زندان ها در راستای بازپروری شخصیتی و اصلاح رفتار انجام می شود

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: فعالیت های انجام گرفته در زندان ها در راستای بازپروری شخصیتی، اصلاح رفتاری و باز اجتماعی کردن زندانیان انجام می شود.

به گزارش کرد پرس, محسن فتحی شامگاه پنجشنبه در بازدید از زندان سنندج اظهار کرد: اقدامات و برنامه های بازپروری با ایجاد فضا و بستر مناسب آموزشی و کارگاهی و استفاده بهینه از امکانات موجود با توجه به کمبود فضایی فیزیکی در زندان قابل تحسین است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسوولین زندان در تحقق اهداف حمایتی و بازسازی شخصیتی زندانیان, افزود: امیدوارم با این اقدامات شاهد بازگشت توام با حرفه آموزی زندانیان به اجتماع باشیم .

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران ادامه داد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های مراکز تامینی و تربیتی و کمبود امکانات کافی و محدودیت بودجه و اعتبارات زندان، سعی می شود برای جذب اعتبارات رایزنی هایی صورت گیرد.

گفتنی است فتحی با همراهی مدیرکل زندان‌های کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج ضمن بازدید محیطی از فضاهای آموزشی، کارگاه‌های حرفه آموزی و تولیدی و حضور در بندهای اقامتی زندانیان با اقدامات و فعالیت‌های صورت پذیرفته و در حال انجام، در راستای اهداف اصلاحی و تربیتی در این مرکز آشنا و با مددجویان این مرکز دیدار و گفت‌ و گو کرد.

کد خبر 16399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha