ابراز  قدردانی و تشکر استاندار کردستان از رهبر معظم انقلاب

سرویس کردستان - بهمن مرادنیا در پیامی مراتب قدردانی و سپاس خود را بە پاس انتصاب فرزند کردستان بە سمت فرماندە نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بە رهبر معظم انقلاب ابراز کرد.

بە گزارش کرد پرس، در این پیام آمده است: انتصاب دریادار شهرام ایرانی یکی از فرزندان کردستان و از سربازان ولایت بە سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از جانب فرماندهی کل قوا حضرت آیت اللە خامنەای (مد ظلە العالی) موجب خوشحالی و شادمانی مردم شهید پرور و همیشە در صحنە کردستان شد.

بی گمان این انتصاب شایستە و اعتماد معظم لە بە اقوام ایرانی و از جملە مردم کردستان کە در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقە است می تواند آثار و برکات فراوانی در جهت اتحاد، همدلی و تقویت همبستگی ملی ایجاد کند.

فرزندان کردستان که همواره دل در گرو پیشرفت، آبادانی و عزت ایران داشته و در برهه‌های مختلف از جان و مال خود در دفاع از کیان و آرمانهای والای انقلاب اسلامی گذشته‌اند، شایسته توجه برای ادای دین و وظیفه در دیگر پست ها و سمت های بالای مدیریتی در همه حوزه ها هستند که بحمدالله با عنایت رهبری عزیز شاهد این طلیعه مبارک هستیم.

اینجانب، از سوی خود و آحاد مردم شریف کردستان مراتب قدردانی و سپاس خود را به پیشگاه رهبری عظیم الشان در پی انتصاب دریادار شهرام ایرانی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و پایداری و عظمت ایران اسلامی را از پیشگاە خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 15494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha