وزیر آمد، دستی تکان داد و رفت!

سرویس ایلام - جناب وزیر راه و شهرسازی با دست خالی به ایلام آمد، دستی تکان داد و رفت و دور تسلسل فراموشی مهران و ایلام تا سال بعد...!

به گزارش خبرگزاری کردپرس، وزیر راه و شهرسازی در سفر به خوزستان، بر سر راه خود، سری هم به دهلران و مهران زد و در غیاب استاندار ایلام بدون حضور در جلسه‌ی شورای اداری استان، بی آن که درباره‌ی آمار قربانیان تصادفات جاده‌ای ایلام، پاسخی دهد، پیش بینی تردد سه و نیم میلیونی زائران، تدارک ۸۰۰۰ اتوبوس در پایانه های مرزی و پیش بینی احداث بزرگراه اندیمشک - دهلران را بیان کرد که خبرهایی سوخته‌ و فاقد ارزش خبری بودند و یک بار دیگر جناب وزیر در سفر نصف روزه‌ی خود به ایلام آن‌ها تکرار کرد.

محمد اسلامی می توانست از داخل کوپه‌ی قطاری به مقصد ایلام، برای ایلامیان دستی تکان دهد و یا با قیچی کردن روبان بهره برداری مسیر چهاربانده‌ی ایلام - مهران، که آبان ۹۷ قول آن را داده بود، مردم را به وجد می‌آورد تا برایش هزاران دست تکان دهند. اما مهم این است که اربعین نزدیک است و مهران عزیز و عزیزتر می شود و کم کم سَر و کله‌ی وزیران و مسئولان لشکری و کشوری، پیدا می شود و همه، دلشان هوای کربلا می کند. به هر حال جناب وزیر با دست خالی به ایلام آمد، دستی تکان داد و رفت و دور تسلسل فراموشی مهران و ایلام تا سال بعد...!

*خداداد ابراهیمی

کد خبر 147874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha