کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج بهینه سازی شد

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای بهینه سازی کیفیت شبکه دیتا و افزایش پهنای باند در شهر شویشه اقدامات زیرساختی مناسبی صورت گرفته است.

به گزارش کُرد پرس، آزاد حکمت با اشاره به اینکه شرایط بهره مندی بیش از پیش مشتریان در شهر شویشه از خدمات با کیفیت مخابراتی فراهم شده است، اظهار کرد: به همین منظورسوییچ دیتا جهت تفکیک ترافیک صوت و دیتا نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: آپدیت کرون ios تجهیزات دیتا و dslam های موجود، تامین لینک انتقال مستقل با استفاده از تکنولوژی cwdm و برگردان کلیه بسترهای ارتباطی از دیگر اقداماتی است که در شهر شویشه انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به نصب و تعویض 16 سلول باطری با آمپر بالا اشاره داشت و ادامه داد: هر کدام از این باطری ها قابلیت پشتیبانی چشمگیر را دارا هستند.

حکمت با اعلام اینکه هزینه اجرای این پروژه بیش از 370 میلیون تومان بوده است، یادآور شد: در حوزه انتقال 250 میلیون تومان، حوزه دیتا 70 میلیون تومان و در بخش تغذیه و نیرو نیز بیش از 50 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات همسان و رعایت اصل مشتری مداری، بر اساس برنامه ریزی و نقاط دارای اولویت در سطح استان سرمایه گذاری های مختلفی انجام می دهد تا زیرساخت ها و شرایط لازم برای بهره مندی مشتریان از محصولات و سرویس های مخابراتی مهیا شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه رضایت مشتریان از کیفیت بسترهای ارتباطی در همه حال به خصوص در شرایط موجود به واسطه پاندمی ویروس کرونا در سطح جامعه دارای اهمیت است، گفت: از آنجاییکه نیاز روزافزون مشتریان در راستای آموزش های آنلاین و حضور در کلاس های مجازی،انجام امورات روزانه، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانسی و ... پرواضح است ،پروژه های فنی ایجاد ،ارتقا و افزایش زیرساخت های مخابراتی تدوین و در حال اجرا است.

حکمت در ادامه به تعداد مشتریان دیتا در شهر شویشه اشاره کرد و اظهار کرد: در حال حاضر 1۹۲ پورت ADSL منصوبه در شهر شویشه وجود دارد که 150پورت آن به متقضایان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه کردستان بستر و شرایط لازم برای واگذاری پورت های جدید به دیگر متقاضیان را دارد، افزود: شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج در مسیر جاده ای سنندج - مریوان یکی از کریدورهای گردشگر پذیر استان قرار دارد که این مهم مورد توجه مضاعف مجموعه مخابرات در ارائه خدمات با کیفیت تر در این محدوده شده است.

کد خبر 14377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha