دستگیری 3 سارق سابقه دار در سنندج/24 فقره سرعت کشف شد

سرویس کردستان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری 2سارق سابقه دار و اعتراف آنها به 24 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و دوچرخه در شهرستان سنندج خبر داد.

سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس, اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، کارآگان پلیس آگاهی استان سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شد, ادامه داد: سارق در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به 21 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ فاتحی همچنین از دستگیری 2 سارق دوچرخه و اعتراف به 3 فقره سرقت در سنندج توسط آنها خبر داد و یادآور شد:‌ با توجه به سرقت دوچرخه در سطح شهر سنندج و ایجاد جو نامناسب در میان شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی احدی از سارقان شدند که پس هماهنگی با مقام قضائی، سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به 3 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد که با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده اند و دوچرخه ها نیز در ید همدست وی است که پس از هماهنگی قضایی همدستش نیز دستگیر و 3 دستگاه دوچرخه در انباری منزل سارق کشف و به پلیس آگاهی منتقل و شکات نیز شناسایی شدند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرارگرفتند، اظهار کرد: شهروندان موارد مشکوک را از طریق 110 به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 13854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha