شورای شهر طرح جامع زیباسازی هرسین را  پیگیری کند

‍ سرویس کرمانشاه € فرماندار شهرستان هرسین از عدم وجود المان های مناسب و زیباسازی در شهر هرسین انتقاد کرد و افزود : طرح جامع زیباسازی شهر هرسین باید توسط شهرداری و شورای شهر تهیه شود.

به گزارش کردپرس؛ عبداله کنجوریان در نشست با اعضای شورای اسلامی جدید شهر هرسین تصریح کرد : فضا سازی شهری باید درخور و شان والای مردم هرسین باشد.

کنجوریان همچنین از اعضای شورای شهر جدید هرسین خواست دعوت از سرمایه گذاران ، ایجاد پارکینگ طبقاتی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با هدف نشاط اجتماعی را در فهرست اقدامات خود قرار دهند.

وی استفاده از ظرفیت پیمانکاران زبده و دارای مهارت بالا در اجرای طرح های عمرانی از دیگر مواردی بود که فرماندار هرسین بر تحقق آن تاکید کرد.

فرماندار هرسین همچنین ساخت تندیس نخبگان هرسینی و جداسازی کامل آب مورد استفاده فضای سبز از آب شرب شهری از دیگر مواردی بود که فرماندار هرسین اجرای آنرا لازم دانست.

د کنجوریان در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت : واژه منتخب بسیار مهم است و شورای شهر جدید باید به انتخاب مردم احترام بگذارند و بفکر مسائل حاشیه ای ، قوم گرایی و به حاشیه کشاندن وظایف ذاتی شورا نباشند.

کد خبر 13234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha