توسعه زیرساخت های حمل و نقل در رونق اقتصادی مرز باشماق نقش مهمی دارد

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت های جاده ای و ریلی منطقه کردستان می تواند در رونق اقتصادی مرز باشماق مریوان نقش مهمی دارد.

به گزارش کرد پرس، شیوا قاسمی پور در مراسم افتتاحیه محور جدید سنندج - مریوان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد, اظهار کرد: کردستان و شهر مریوان نیازمند یک نگاه ویژه دارد که به عنوان شاه راه توسعه ای صادراتی کشور اعتبارات بیشتری برای توسعه زیرساخت های آن هزینه شود.

وی افزود: کردستان ظرفیت های بالایی دارد و توسعه راه های مواصلاتی بیشترین نقش را در توسعه خواهد داشت تا بتوان بخشی از محرومیت های گذشته را جبران کرد.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در کردستان به واسطه تحریم و فشارهای اقتصادی وضعیت معیشتی مردم بسیار نامطلوب است و توسعه جاده ای مرزی مانند سنندج مریوان به واسطه مرز رسمی باشماق می تواند در اشتغال و درآمدزایی مردم نقش مهمی داشته باشد.

قاسمی پور یادآور شد: این پروژه یکی از پروژه هایی بود که مردم سال ها به دنبال افتتاح آن بودند و باید تلاش کرد که دیگر پروژه های مهم استان را نیز به بهره برداری رساند.

وی بیان کرد: امروز که مردم کردستان در پای صندوق های رای یک دولت انقلابی را انتخاب کرده اند و مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند, انتظار دارند که به خواسته های آنان نیز توجه شود.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کردستان در راه های پر پیچ و خم این استان عزیزان بسیاری را بر اثر حوادث و تصادفات جاده ای طی سال از دست می دهند و به همین دلیل باید در خصوص بهبود شاخص راه های استاندارد در کردستات تلاش بیشتری داشت.

کد خبر 12516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha