درخواست ساخت چمن مصنوعی در آذربایجان‌شرقی با بودجه ارومیه/استاندار آذربایجان غربی: احتمالا اشتباهی رخ داده است

سرویس آذربايجان غربي- پس از نامه جنجال آفرین، یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس که در آن این نماینده با امضای وزیر ورزش و جوانان دستور احداث چمن مصنوعی در یکی از روستاهای مرند در آذربایجان‌شرقی اما با اعتبار آذربایجان‌غربی را اخذ کرده بود، استاندار آذربایجان غربی واکنش نشان داد و گفت: «احتمالا اشتباهی رخ داده است. ریالی از اعتبارات ورزشی آذربایجان غربی در شهر و یا استان دیگری هزینه نخواهد شد».

به گزارش کردپرس، پس از انتشار نامه ایی جنجالی طی روز گذشته در فضای مجازی ، از سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، که در آن با امضای وزیر ورزش و جوانان، این نماینده دستور احداث چمن مصنوعی فوتبال در یکی از روستاهای مرند آذربایجان‌شرقی با اعتبار اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی را اخذ کرده بود، انتقادات فراوانی شکل گرفت.

در همین خصوص استاندار آذربایجان غربی سریعا به موضوع واکنش نشان داد و گفت: ریالی از اعتبارات ورزشی آذربایجان غربی در شهر و یا استان دیگری هزینه نخواهد شد.

محمد مهدی شهریاری در پاسخ به حواشی رخ داده در فضای مجازی در خصوص دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیرکل ورزش استان در پاسخ به درخواست یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس تصریح کرد: به احتمال زیاد اشتباهی در این رابطه رخ داده است. با این وجود ریالی از اعتبارات استان در بحث ورزش و یا سایر حوزه ها در هیچ کجا به غیر از آذربایجان غربی هزینه نخواهد شد.

او با تاکید بر اینکه قانون هیچ گاه اجازه نمی دهد تا اعتبارات یک استان که بر اساس ساز و کار مشخص سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین می گردد در شهر و یا استان دیگری هزینه شو،د افزود: در نامه ای که در فضای مجازی موجب دل نگرانی ورزش دوستان استانی شده نیز به طور قطع اشتباه سهوی رخ داده و این اطمینان خاطر را به مردم استان می دهیم که خدمتگزارانشان در استان نسبت به صیانت از حق و حقوق آنها با تمام توان تلاش می کنند.

استاندار تاکید کرد: توجه به زیرساخت های ورزشی یکی از اولویت های استان است و در این خصوص رشد اعتبارات ورزشی در چند سال اخیر گویای این امر است.

پس از آن، دفتر روابط عمومی سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه نیز با ارسال تصویری از موافقت وزیر ورزش و جوانان برای ساخت چمن مصنوعی در محال یکانات در آذربایجان شرقی، اعلام کرد؛ طی جلسه وزیر ورزش و جوانان، پس از پاراف نامه از سوی وزیر و اشتباه او در پاراف به پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، سیدسلمان ذاکر اشتباه رخ داده را متذکر شد که وزیر با قلم گرفتن اسم پورایراندوست، نام آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی را نوشته و به وی برای ساخت چمن مصنوعی در محال یکانات دستور داد.

با این حال مشخص نیست که نامه نخست که توسط خود مسوولان یکانی (دهیار روستایی در آذربایجان شرقی) در اینستاگرام منتشر شده بود چرا بدون اصلاحات ذکر شده از سوی نماینده ارومیه بود؟ و این نامه چگونه قبل از اصلاحات وزیر به دست دهیاری در یکی از روستاهای مرند رسیده است؟!

کد خبر 1164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha