168 فقره پرونده تخلف در مراکز عرضه مرغ آذربایجان غربی تشکیل شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان 5 هزار و 513 مورد بازرسی از این واحدها انجام و تعداد 168 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، غلامرضا بابایی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 38 هزار و 639 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان صورت گرفته است، افزود: بازرسی هادر جهت نظارت و بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی و همچنین کنترل عملکرد بازار انجام شده است.

او ادامه داد: بازرسی های صورت گرفته منجر به تشکیل یک هزار و 523 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 249 میلیارد و 600 میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

بابایی تصریح کرد: در بازه زمانی 2 ماهه نخست سال جاری 715 فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شد که از این تعداد 560 مورد شکایت تلفنی، 96 مورد حضوری و 59 مورد کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی 263 مورد تخلف و 284 مورد غیر متخلف شناسایی شد و 168 مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به نوسانات ایجاد شده در بازار گوشت مرغ 2 هزار و 436 مورد بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه های دام و طیور انجام شد که منجر به تشکیل 26 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال گردید.

بابایی اضافه کرد: همچنین طی 2 ماهه نخست امسال در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان 5 هزار و 513 مورد بازرسی از این واحدها انجام و تعداد 168 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

رییس سازمان صمت گفت: هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 11152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha