حق کسی را نمی خورم و نمی گذارم حقم خورده شود/ اعلام پیروزی ییلدیریم پیش از اتمام قرائت تمام آراء پسندیده نیست

سرویس ترکیه - اکرم امام اوغلو، نامزد ائتلاف ملت در کلانشهر استانبول در اظهاراتی با اشاره به نتایج ارائه شده از انتخابات در استانبول گفت: من حق کسی را نمی خورم و نمی گذارم حقم هم خورده شود. اظهارات ییلدیریم مبنی بر این که در استانبول پیروز شدیم کار پسندیده ای نبود و بهتر است منتظر اتمام روند باشد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، اکرم امام اوغلو، نامزد ائتلاف ملت در کلانشهر استانبول در اظهاراتی با اشاره به نتایج ارائه شده از انتخابات در استانبول گفت: همه باید در برابر توطئه های احتمالی بسیار با دقت عمل کنند. از تمام پرسنل دولتی نیز که در روند انتخابات ذیربط هستند دعوت می کنم تا با اخلاق کاری و نظم برخورد کنند. از اینجا به بعد حتی اگر یک رای هم باشد دین آن بر گردن شما خواهد بود. تمام رای های خوانده شده باید به شکل حساسی وارد سیستم شود. این انتخابات، انتخاباتی نیست که یک طرف پیروز و یک دیگر شکست خورده انتخابات باشد. به مسئولیت های خود در مدارس و حوزه های رای گیری با دقت و تا آخرین لحظه عمل کنید.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: من حق کسی را نمی خورم و نمی گذارم حقم هم خورده شود. بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است رای ما 50.51 و رای رقیبمان 46.55 است. اظهارات ییلدیریم مبنی بر این که در استانبول پیروز شده است کار پسندیده ای نبود و بهتر است منتظر اتمام روند باشد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 107991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha