با احزاب سیاسی به غیر از HDP برای متقاعد کردن به بازگرداندن مجازات اعدام به ترکیه دیدار خواهیم کرد

سرویس ترکیه - رئیس تندروی ملی گرای ترک حزب اتحاد بزرگ ترکیه در اظهاراتی با اشاره به طرح بازگشت مجازات اعدام به ترکیه عنوان کرده است: برای متقاعد کردن احزاب سیاسی در راستای حمایت از طرح بازگشت اعدام به غیر از حزب دموکراتیک خلق ها با احزاب سیاسی حاضر در ترکیه دیدار خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس، مصطفی دستیچی، رئیس تندروی ملی گرای ترک حزب اتحاد بزرگ ترکیه در اظهاراتی با اشاره به طرح بازگشت مجازات اعدام به ترکیه عنوان کرده است: آمادگی ها برای طرح لایحه بازگشت اعدام به مجازات جزایی ترکیه به منظور ارائه به پارلمان ترکیه به آخرین مرحله خود رسیده است. بلافاصله بعد از شروع کار دوباره مجلس بعد از تعطیلات لایحه بازگشت اعدام را ابتدا با افکار عمومی در میان گذشته و سپس با احزاب سیاسی به غیر از حزب دموکراتیک خلق ها برای متقاعد کردن آنان در همسویی با این طرح دیدارهایی ترتیب خواهیم داد.

وی در سخنان خود با تبعیض قائل شدن میان سومین حزب بزرگ ترکیه تاکید کرده است: برای متقاعد کردن احزاب سیاسی در راستای حمایت از طرح بازگشت اعدام به غیر از حزب دموکراتیک خلق ها با احزاب سیاسی حاضر در ترکیه دیدار خواهیم کرد. در این طرح علیه فعالیت های تروریستی و تجاوزهای جنسی خواستار بازگشت مجازات اعدام شدیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 87046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha