راهیابی 13 ورزشکار آذربایجان غربی به اردوی های تیم ملی ایران

سرویس آذربایجان غربی- 13 ورزشکار آذربایجان غربی در سه رشته ورزشی جداگانه موفق شدند به رقابت های انتخابی اردوهای تیم ملی والیبال، کشتی و شمشیر بازی راه یابند.

به گزارش کردپرس، بر اساس اعلام روسای هیات های ورزشی مختلف در استان ٧ بازیکن والیبال، ٣بازیکن شمشیر باز و ٣ کشتی گیر ناشنوا به اردوهای تیم ملی کشور راه یافته اند.

در این خصوص رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: "سعید معروف"، "میلاد عبادی‌پور"، "بردیا سعادت" و "امیرحسین توخته" چهار والیبالیست لژیونر و "میثم صالحی"، "مرتضی شریفی"و "محمدرضا حضرت‌پور" سه بازیکن حاضر در لیگ برتر ایران و تیم شهرداری ارومیه هستند که در این لیست حضور دارند

پیمان رضایی اظهار داشت: به علاوه این بازیکنان ارومیه‌ای، "پوریا فیاضی"، "پوریا یلی"، "مهران فیض امامدوست"، "محمدطاهر وادی" و "مسعود غلامی" به عنوان بازیکنان و "پیمان اکبری" به عنوان مربی و "مهدی خباز" به عنوان بدنساز از تیم شهرداری ارومیه نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

رئیس هیات والیبال ارومیه تصریح کرد: این بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی والیبال ایران به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و این اردو از روز ۱۱ فروردین آغاز می‌شود.

دعوت 3 شمشیرباز آذربایجان غربی به مسابقه انتخابی تیم ملی

"سکینه نوری" در اسلحه اپه و "الهه قهرمانی" و "هانیه خوشخواهی" در اسلحه فلوره نمایندگان استان آذربایجان‌غربی خواهند بود که به منظور حضور در رقابت انتخابی تیم ملی دعوت شده اند.

مسابقات انتخابی ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه های اپه و فلوره زنان جهت انتخاب برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) طی روزهای هفتم و هشتم فروردین‌ماه برگزار خواهدشد که سه شمشیرباز از استان آذربایجان‌غربی نیز در این مسابقه حضور می‌یابند.

تیم ملی شمشیربازی زنان برای حضور در رقابت زون آسیا انتخابی المپیک توکیو آماده می شود.

دعوت ۳ کشتی‌گیر ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان گفت: "علی شکیبازاده" نائب قهرمان جهان و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری از ارومیه، "حسین سیفلو" قهرمان و دارنده چندین مدال طلای ایران از خوی و "شهاب رحیمی" دارنده چند مدال رنگارنگ نقره و برنز ایران از بوکان سه نماینده استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

او افزود: این اردو جهت حضور در دومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و فرنگی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان ٢٠٢١ برگزار خواهدشد.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ١۵ ورزشکار استان در تیم‌های ملی ناشنوایان در رشته‌های مختلف ورزشی حضور یافته و ٧ رشته از ١٧ رشته تحت پوشش هیات نیز فعالیت جدی خود را آغاز کرده‌اند و تلاش می‌کنیم با حمایت از همه ورزشکاران ناشنوای استان، مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات مختلف کسب و افتخارآفرینی کنیم.

کد خبر 6926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha