رضایت و استقبال از بمباران سرزمین های اسلامی بزرگترین حقارت است

سرویس ترکیه - بیرول آیدین، معاون حزب سعادت ترکیه در واکنش به حمایت حکومت آک پارتی از حملات نیروهای ائتلافی به سوریه گفت: رضایت و استقبال از بمباران سرزمین های اسلامی بزرگترین حقارت است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری تایم ترک، بیرول آیدین، معاون حزب سعادت ترکیه در واکنش به استقبال حکومت حزب عدالت و توسعه از حملات دول غربی به خاک سوریه و اعلام رضایت دولتمردان ترکیه از این اقدام آمریکا و همپیمانانش عنوان کرد: در شب مبعث رسول اکرم، آمریکا، انگلیس و فرانسه در برابر چشمان ملل و رهبران کشورهای اسلامی ، سرزمین های اسلامی را بمباران می کنند. برخی از رهبران کشورهای اسلامی هم از این حملات استقبال کرده و رضایتمندی خود را از این اقدام اعلام می کنند. حقارتی بزرگ تر از این نمی تواند وجود داشته باشد.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ترکیه هم یکی از این کشورهای اسلامی است که از این حملات دول غربی حمایت کرده است. فرانسه، انگلیس و آمریکا با هر بهانه ای که باشد سرزمین های اسلامی را بمباران کرده اند. رهبران کشورهای اسلامی که از این اقدام حمایت کرده اند باید در خصوص این مسئله توضیح دهند. این جغرافیا و این کشور تاب چنین حقارتی را ندارد. این تفکر به طور قطع باید در انتخابات 2019 تغییر کند. در خصوص حملات شیمیایی سوریه حرف و حدیث های زیادی وجود دارد، ما این زمزمه ها را در سال 2003 در حمله به عراق زیاد شنیده بودیم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 57236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha