قتلگاه بوکان-میاندوآب، جان  یک زن و شوهر را گرفت

سرویس آذربایجان غربی- تصادف در محور بوکان- میاندوآب سبب مرگ یک زن و شهر و زخمی شدن دو شهروند دیگر شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، عصر امروزچهارشنبه یک دستگاه خودرو بی ام در فاصله پیچ ملالر و شهر سیمینه در جاده بوکان- میاندوآب واژگون شد.

در این حادثه یک زن و شوهر جان خود را از دست دادند و دو شهروند دیگر زخمی شدند.

12 روز قبل نیز، یکدستگاه خودرو پژو پارس با کامیون بنز در روستای اوچ تپه واقع در جاده بوکان- میاندوآب به شدت با هم برخورد کردندو دو سرنشین خودروپژو پارس در دم جان سپردند.

به دلیل ترانزیتی بودن محور بوکان-میاندوآب انواع وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در این محور تردد می کند و در فصل برداشت محصولات کشاورزی، انواع وسائل نقلیه کشاورزان و موتورسیکلت نیز در این مسیر تردد می کند به همین دلیل شاهدحجم ترافیک سنگینی در این محور هستیم که جاده مذکور جوابگوی این حجم ترافیک نیست.

مدتی قبل سرهنگ حسین زاده جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کردد: در سه ماه اول امسال 13نفر کشته و بالغ بر 70 زخمی در این محور داشتیم، لذا تسریع در عملیات راهسازی و ساخت بزرگراه لازم و ضروری است.

جاده میاندوآب به بوکان یک محور ترانزیتی است که 57 کیلومتر طول دارد. سال 87 پروژه تبدیل کردن این محور به یک بزرگراه در قالب بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه آغاز شد و شهرستان میاندوآب تا سال 92، 20 کیلومتر حوزه استحفاظی خود را به یک بزرگراه چهار بانده تبدیل کرد و آن را به زیر ترافیک برد.

37 کیلومتر باقی مانده از این محور در حوزه استحفاظی بوکان قرار دارد که 10 کیلومتر اول آن که روز گذشته به زیر بار ترافیک رفت به یک قتلگاه تبدیل شده بود.

با زیر بار ترافیک رفتن حدفاصل کارخانه سیمان تا شهر سیمینه، 27 کیلومتر محور بوکان- میاندوآب خواهدماند تا پروژه تبدیل شدن این محور به بزرگراه به خانه آخر خود برسد.

در تصادفی دیگر که امروز در سه راهی گول واقع در جاده شاهیندژ- بوکان رخ داد دو دستگاه خودرو پراید به شدت با هم برخورد کردند.

این تصادف هفت مصدوم برجای گذاشت که مصدومان توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان بوکان منتقل شدند.

جاده های مواصلاتی بوکان همگی دارای یک باند رفت وبرگشت هستند و این شهر فاقد پلیس راه است./

کد خبر 45069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha