برپایی 100 پایگاه جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: 100 پایگاه برای جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند کردستانی در سطح استان برپا شده است.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی گفت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس برنامه جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند به صورت هم زمان در سراسر کشور و با همکاری سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش و مجموعه استانداری، سپاه و بسیج و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، افزود: هدفمند کردن کمک ها برای آموزش و تحصیل نوجوانان نیازمند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق برگزاری این برنامه دنبال می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهار کرد: برنامه اصلی شور عاطفه های امسال در روز پنجشنبه 24 شهریور ماه از طریق مراکز نیکوکاری، کلیه دفاتر کمیته امداد و پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهرها آغاز می شود.

طوسی ادامه داد: همچنین در روز جمعه در محل برگزاری مصلاهای نماز جمعه سراسر استان این کمک ها جمع آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: هم زمان با بازگشایی مدارس و در هفته نخست مهر ماه با همکاری آموزش و پرورش نیز در محل مدارس کمک ها برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه و محل جمع آوری شده هزینه خواهد شد.

طوسی گفت: سال گذشته 4 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی از طریق جشن عاطفه ها جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گفت.

وی افزود: شماره کارت 6037991899967743 به نام کمیته امداد استان کردستان برای مشارکت در این کار خداپسندانه اختصاص داده شده است.

کد خبر 38269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha