احزاب کردستانی  همه امکانات  خود برای ارعاب تظاهرات کنندگان  را در اقلیم به کار گرفتند،

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یکی از اعضای ائتلاف نیروهای مستقل  کُرد از اقدام مسئولان امنیتی اقلیم کردستان  برای اخذ تدابیر سختگیرانه در نوار سبز جهت جلوگیری از تظاهرات روزگذشته(شنبه) هواداران جنبش نسل نو در شهرهای اقلیم خبرداد.

به گزارش کردپرس ، نبیل جاف در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه » با بیان اینکه شهرها و شهرک هایی که در مرزهای اداری بین استان های دیالی و سلیمانیه که نوار سبز نام دارد ، از برجسته ترین مناطق برگزاری تظاهرات علیه احزاب سلطه در اقلیم کردستان بودند، گفت: ده ها نفر از تظاهرات کنندگان دراین مناطق به سمت شهرهای گرمیان، کلار، سلیمانیه و مناطق دیگر به حرکت درآمدند.

جاف افزود: مقامات امنیتی در اربیل تدابیر سختگیرانه ای را به ویژه در جاده ها اعمال کردند تا از سرازیر شدن هزاران تظاهرکننده از روستاها به سمت شهرهای بزرگ و انتفاضه ای که بدون استثناء همه مناطق کردستان را فرا خواهد گرفت، جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه « در تظاهرات روزگذشته در اقلیم کردستان به رغم سرکوب، محدودسازی و بازداشت های صورت گرفته ، شاهد نارضایتی شدید مردمی بودیم که به‌زودی و قطعا" به اوج خود خواهد رسید ، تاکید کرد که احزاب کردستانی همه امکانات خود برای ارعاب تظاهرات کنندگان به کار گرفتند، اما نتوانستند از تظاهرات صلح‌آمیز ، ممانعت کنند.»

کد خبر 36624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha