بازگشت تیم اتومبیلرانی کردستان عراق به مسابقات جهانی

سرویس جهان- ایزاک توتوملو، راننده کرد مسابقات اتومبیلرانی از بازگشت کامل تیم اتومبیلرانی کردستان به صحنه مسابقات جهانی اتومبیلرانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از اتومبیل اسپورت، ایزاک توتوملو، راننده اصالتا کرد ترکیه و متولد اسپانیا اعلام کرد پس از گذشت دو سال به صحنه مسابقات جهانی اتومبیلرانی بازگشته است و با اتومبیل لامبورگینی هوراکان جی تی 3 در مسابقات اتومبیلرانی کلاس جی تی 3 سال 2022 شرکت می کند.

این راننده که قبلا با تیم اتومبیلرانی کردستان عراق و با نام تیم بارزانی در مسابقات شرکت کرده است، به این نشریه ورزشی گفته است شرکتش در مسابقات اتومبیلرانی 2022 راه را برای بازگشت کامل و دوباره تیم اتومبیلرانی کردستان در آینده ای نزدیک فراهم می کند.

به نوشته این نشریه، توتوملو که قهرمانی کلاس جی تی 3 اسپانیا در سال 2013 در کارنامه خود دارد و در مراحل پایانی برخی مسابقات مهم جهانی مانند مسابقات 24 ساعته دیتونا، مسابقات 24 ساعته دبی، جی تی اوپن و دبیلو تی سی سی حضور داشته است.
او ضمن قدردانی از اسپانسرهای خود از جمله روفگو تاکید کرد این حمایت ها باعث خواهد شد تیم مسابقات اتومبیلرانی کردستان با تمام قدرت به صحنه رقابت های بین المللی باز گردد.

این راننده خودروهای مسابقه اشاره کرده است که او و تیم جدیدش همچنان به عنوان تیم کردستان در مسابقات جهانی کلاس جی تی شرکت می کنند.

کد خبر 28665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha