26 تُن گوشت به مناسبت عید مبعثث بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سرویس کردستان - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کردستان گفت: بیش از ۲۶ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی بین نیازمندان کردستان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با عنوان پویش سفره احسان نبوی و به مناسبت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) توزیع شد.

به گزارش کرد پرس، مهدی طالبی گفت: این بسته‌ها در مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان، با همکاری ۱۳۸ گروه جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و در قالب ۱۳ هزار بسته پروتئینی با اولویت مادران باردار و کودکان دارای سوء تغذیه، بین خانوارهای نیازمند استان کردستان توزیع شد.

وی قیمت هر کیلو گوشت تهیه شده را یک میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای تهیه این ۲۶ هزار کیلوگرم گوشت، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بسیج تمام امکانات از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، پروتئینی، آبگرمکن، بخاری و لوازم‌التحریر به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال بین اقشار نیازمند استان توزیع کرده است.

طالبی ادامه داد: همچنین بنیاد احسان در تلاش است که با حمایت‌های ویژه‌ خود و با کمک گروه‌های جهادی همکار در سطح استان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را شناسایی کرده و در خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار مناطق مختلف گامی مهم و اساسی بردارد.

کد خبر 28307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha