آیا سران حزب دمکرات از تیتر رسانه وابسته حزبشان درباره خبر ادعایی مبنی بر تأسیس نیروهای پ.ک.ک در سلیمانیه اطلاع دارند?

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان در پاسخ به خبر ادعایی روزنامۀ «خەبات» رسانه رسمی حزب دمکرات کردستان گفت: «هدف از انتشار این خبر گمراه کننده، جلب توجه و تحریک همان دولتی است که بین عبدالله اوجالان و مسعود بارزانی به دلیل کُرد بودن آنها تفاوتی قائل نمی‌شود».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، آریز عبدالله عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان در صفحه شخصی خود نوشت: "پ ک ک در مرز سلیمانیه نیروهای مسلح تأسیس خواهد کرد و آنها را به قندیل و کردستان سوریه می‌فرستد"، خبر فوق تیتر روزنامه خبات، شماره (6741) روز 2024/5/14، وابسته به حزب دمکرات کردستان است".

این عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی نوشت: «روزنامه مذکور، روزنامه قدیمی ترین حزب در کردستان است کە رئیس آن به مدت هشت سال رئیس اقلیم کردستان و درحال حاضر معاون رئیس آن، رئیس اقلیم و معاون دوم آن نیز رئیس دولت اقلیم کردستان است، این رسانه با هدف جلب توجه و تحریک دولتی که بین کاک مسعود بارزانی و عبدالله اوجالان به دلیل کُرد بودن آنها تفاوتی قائل نمی‌شود، چنین خبر گمراه کننده‌ای را جعل و منتشر می‌کند».

آریز عبدالله می‌پرسد: «اگر این خبر صحت داشته باشد، چگونه می‌شود یک حزب صاحب اختیار، چنین دیدی نسبت به استانهای خود داشته باشد؟ اگر هم کذب است، چگونه می‌شود دولتی را تحریک کند که همین دیروز شماری از پیشمرگهای قهرمان را در فرودگاه عربت شهید کرد و روزانه به بهانه حضور پ.ک.ک در بادینان، دامنۀ قندیل و شارباژر با هواپیما و پهپاد شهروندان غیرنظامی را شهید می‌کند؟».

وی همچنین نوشته است: حال شهروندان حق دارند که بپرسند آیا واقعاً کاک مسعود و کاک نچیروان و کاک مسرور از تیتر روزنامه خبات مطلع‌اند یا نه؟ اگر این خبر صحت داشته باشد (که صحت ندارد)، اینکه آشکارا و فی سبیل الله به ترکیه تقدیم شود، یک امر شدنی است؟ آیا این بهانه و محرکی برای ترکیه نیست که بار دیگر علیه شهروندان سلیمانیه شود و به تحریم فرودگاه سلیمانیه ادامه دهد؟

عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی اضافه می‌کند: «امیدوارم ریاست حزب دمکرات کردستان از این تیتر بی‌خبر باشند و دراین باره توضیح دهند».

آیا سران حزب دمکرات از تیتر رسانه وابسته حزبشان درباره خبر ادعایی مبنی بر تأسیس نیروهای پ.ک.ک در سلیمانیه اطلاع دارند?

کد خبر 2770634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha