برگزاری نشست مجلس سوریه دموکراتیک در وین

سرویس سوریه - MSD با برگزار نشستی در نمایندگی خود در «وین»، تحولات سوریه و وضعیت جلوگیری از تجزیه سوریه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش کردپرس، مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) نشستی را در نمایندگی خود در «وین» پایتخت اتریش برگزار کرد و در این نشست تحولات سوریه و وضعیت جلوگیری از تجزیه سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نوشته آژانس خبری هاوار، MSD نشستی در نمایندگی خود در «وین» پایتخت اتریش برگزار کرد.

در این نشست، اپوزیسیون دموکراتیک، سیاستمدارانی که به وضعیت سوریه اهمیت می‌دهند، «ریاض درار» رئیس دفتر شورایی MSD و «قاسم الخطیب» عضو کمیته قانون اساسی و هیئت مذاکره‌ شمال و شرق سوریه شرکت کردند.

«ریاض درار» ابتدا از وضعیت تجزیه سوریه صحبت کرد و اظهار داشت که این وضعیت تنها با توافق مردم سوریه بر یک هدف واحد که در آن هیچ کس نادیده گرفته نشود پایان می‌یابد.

درار به تلاش‌ها برای فعال‌سازی گفتگوهای سوری-سوری و فعالیت MSD در این راستا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: «امید آنها این است که نشست نیروها و افراد دموکراتیک به پلتفرمی برای همه نیروهای اپوزوسیون در سوریه تبدیل شود.»

درار همچنین تصریح کرد که «MSD» صمیمانه و صادقانه به سوریه اهمیت می‌دهد و از همه فرآیندهای وحدت سوریه حمایت می‌کند.

در پایان این نشست، شرکت‌کنندگان سوالات و نظرات خود را در مورد آینده روند سیاسی در سوریه به اشتراک گذاشتند. شرکت‌کنندگان خاطرنشان کردند که بحران سوریه بدون تلاش سیاسی که همه طرف‌های سوری در آن مشارکت داشته باشند قابل حل نیست.

کد خبر 2770339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha