سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی در مجتمع فولاد کردستان/۴۸ پروژه پیشران در کشور اجرا می شود

معاون رییس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه خوشبختانه طرح های نیمه تمام در کردستان در حال تکمیل است، گفت: یکی از این طرح ها مجتمع فولاد بیجار است که برای احداث آن ۱۵۰ میلیون یورو سرمایه گذاری می شود.

به گزارش کرد پرس، محمدحسین حسینی در جریان سفر به استان کردستان و بازدید از مجتمع فولاد بیجار، با بیان اینکه طرح مجتمع فولاد کردستان از شهریور ۱۴۰۰ در استان آغاز شد، گفت: امروز همه مسئولان در راستای پیشرفت این استان تلاش دارند و شاهد پیشرفت بسیار خوب این مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۸ پروژه پیشران و ارزآور در کشور اجرا شد که بیشتر در حوزه صنعت است، اظهار کرد: چند طرح پیشران در کردستان در حال اجرا است و با توجه به اینکه کردستان شایسته توسعه است، امیدواریم با همدلی و هم افزایی این مهم رقم بخورد.

معاون رییس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه خوشبختانه طرح های نیمه تمام در این استان در حال تکمیل است، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک این مجموعه به دست رئیس جمهور افتتاح شود.

حسینی ادامه داد: هر پروژه ای که موجب اشتغال شود زمینه پیشرفت را فراهم می کند و در این مجموعه نیز اشتغال زایی خوبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تحقق شعار سال، بیان کرد: برای تحقق شعار سال باید در حوزه تولید تلاش کرد و در واقع تولید کلید رفع بسیاری از مشکلات است.

معاون رییس جمهور در امور مجلس یادآور شد: کشور ما همواره مورد تهدید است و ما باید در حوزه تولید بسیار قوی عمل کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

حسینی با بیان اینکه سرمایه گذاری بزرگی با ۱۵۰ میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد بیجار در حال انجام است، گفت: در راستای رفع مشکلات شهرستان بیجار تلاش می شود.

کد خبر 2770315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha