صدا و سیمای استان‌های معین به کمک ایلام در اربعین بیایند

سرویس ایلام - استاندار ایلام در ستاد اربعین استان با حضور رئیس صدا و سیمای کشور عنوان کرد: جهت پوشش همه جانبه و فراگیرتر تمام وجوه اربعین، صدا و سیمای استان‌های معین به کمک ایلام در اربعین بیایند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا گفت: استان ایلام می‌تواند به عنوان محور پخش برنامه‌های صدا و سیما در ایام اربعین قرار گیرد و برخی از استان‌ها به عنوان استان معین در استان ایلام و مهران مستقر شوند.

وی از رییس سازمان صدا و سیما خواست که نسبت به ساخت فیلم و سریال با محوریت چهره‌های نامی و شاخص استان در حوزه دفاع مقدس و سایر حوزه ها و همچنین ساخت فیلم فاخر با محوریت اربعین اقدام شود.

استاندار ایلام به نقش‌آفرینی صدا و سیما در اربعین و انتخابات اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام در انعکاس معرفت‌افزایی اربعین و حضور پرشور مردم در انتخابات، نقش‌آفرین بود به‌طوری‌که ۵۳ درصد زوار از مرز مهران تردد کردند و مردم ایلام در انتخابات ۵۳ درصد مشارکت داشتند و ایلام جزو چهار استان برتر کشور از نظر مشارکت در انتخابات قرار گرفت.

بهرام‌نیا با اشاره به این‌که ایلام و مهران امروز نگین معنویت و فرهنگ در کشور است، یادآور شد: سال گذشته استان ایلام به عنوان پدیده نوظهور گردشگری در کشور معرفی شد که صدا و سیما و رسانه‌ها با هم‌افزایی در معرفی نقاط بکر و گردشگری نقش مهمی داشتند.

استاندار ایلام با تاکید بر این‌که یکی از افتخارات دولت سیزدهم از لحاظ کمی و کیفی این است که راه ۱۵ ساعته که در سال‌های گذشته زوار از ایلام تا مهران با وجود ترافیک سنگین طی می کردند، امروز با چهار بانده شدن به حدود یک ساعت رسیده است، گفت: بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه زیرساخت‌های استان ایلام به ویژه حوزه راه‌ها و زیرساخت‌های اربعین‌حسینی شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات دولت و نظام اسلامی برای اقشار مختلف مردم و زوار اربعین‌حسینی و معرفت‌افزایی زوار، نقش به‌سزایی ایفا کردند.

کد خبر 2770303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha