استفاده از جایگاه و امکانات دولتی به نفع نامزدها ممنوع است

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تلاش شبانه روزی برای تقویت سلامت مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مجریان انتخابات باید از رای مردم به عنوان حق الناس، حفاظت و حراست کنند و هیچ کس حق استفاده از جایگاه و امکانات دولتی به نفع هیچ نامزدی را ندارد.

به گزارش کردپرس؛ علی شعبانی با اعلام این مطلب، افزود: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی برای تمامی دست اندارکاران انتخابات تعیین فرموده اند که همه ما موظف به اجرای دقیق آن ها هستیم.

وی حفظ سلامت، برقراری امنیت و رقابتی بودن انتخابات را بسترساز مشارکت گسترده مردم پای صندوق های دانست و گفت: در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه چهار نامزد شناخته شده با دیدگاه ها و سلایق مختلف حضور دارند و خوشبختانه یک فضای رقابتی در این حوزه انتخابیه شکل گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: مجریان انتخابات باید از رای مردم به عنوان حق الناس، حفاظت و حراست کنند و در فرایند برگزاری انتخابات کاملا بی طرف باشند و هیچ کس حق استفاده از جایگاه و امکانات دولتی به نفع هیچ نامزدی را ندارد.

شعبانی از تلاش شبانه روزی برای تقویت سلامت انتخابات خبر داد و تاکید کرد که مدیریت ارشد و ستاد انتخابات استان از هر اقدامی که به ارتقای سلامت و امنیت دور دوم انتخابات کمک کند استقبال می کنند و به به عنوان نمونه، تغییر جزئی در برخی مسئولیت های شهرستان کرمانشاه هم دقیقا با همین هدف صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی، مردم عزیز روز جمعه 21 اردیبهشت ماه می توانند در آرامش و امنیت کامل پای صندوق های رای بروند و به نامزدهای مورد نظر خود رای بدهند.

شعبانی تأکید کرد: سرنوشت نامزدها با رای مردم رقم خواهد خود و همه ما مکلف به اجرای قانون و حراست از آرای مردم هستیم.

کد خبر 2770301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha