بیانیه دفتر رئیس اقلیم کردستان در پایان سفر وی به تهران

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان پس از سفر رسمی دو روزه به تهران عصر روز سه شنبه 2024/5/7 به اربیل بازگشت.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت رسمی ریاست اقلیم کردستان، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در جریان سفر خود به تهران با سید علی خامنەای رهبر انقلاب اسلامی ایران، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزیر امور خارجه، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان در دیدار با سران و مقامات ارشد ایران، روابط عراق و اقلیم کردستان با ایران و زمینه های همکاری مشترک میان دو طرف را مورد بحث و بررسی قرار داد و بر تمایل اقلیم کردستان برای ارتقای این روابط تاکید کرد.

رئیس اقلیم کردستان همچنین در یک کنفرانس خبری در تهران به مسائل و موضوعات مطرح در این دیدارها اشاره کرد و گفت که فصل جدیدی از روابط جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان آغاز خواهد شد.

هیئت همراه نچیروان بارزانی در این سفر، متشکل از معاونان رئیس اقلیم، وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان، رئیس دفتر ریاست و تعدادی از مقامات اقلیم کردستان بود.

کد خبر 2770261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha